luni, 24 ianuarie 2011

Avril again and again my fav':x

so so so !!!!!!!!! a aparut official music video la What the hell!!! oh yeah baby! si, logic, videoclipu prea tare! merge la fix k melodia.
dar se pare ca a aparut pe un singur site pt ca am vazt ca tot pe asta au gasit si altii so:)) pacat:( dar e doar de promovare. si logic ca lam gasit pe "musicvideolife":x

asa...si logic! am comentat incontinuu clipu asta!!: deci basketu' sa arda:)) (nu am injurati si miemi plk ff mult dar am motivele mele:d) asa....ce mai era? o da! ati avzut ca in videoclip se da cu parfumu' ei? si plus, pe langa faptul ca ii sta super atre k ochelarii aia k rama cand isi schimba hainele le cumpara din coletia "Abbey Dawn" care e colectia de haine a lu Avril deci inca ceva al ei in clip:x
si e ff tare!! imi place super mult cm se imbraca:x okok vati prins ca imi place mult:))

deci.... vizionati si voi :))

http://www.musicvideolife.com/avril-lavigne-what-the-hell-official-video_4a8c3abfc.html

a! app. vroiam sa va dau si un clip de revelion din new york "new year's rockin' eve" care app a fost ff tare si avril a cantat "what the hell" live. asa ca eu mel what the hell o ascult numai live numai clipu' asta pt ca sincer chiar canta ff bine live si imi place ff mult atmosfera.

http://www.youtube.com/watch?v=YlFIqdm75pw

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde