luni, 17 ianuarie 2011

Best books

avand in vedere ca eu mereu bag melodii, filme etc etc mam gandit "hei tu in fiecare zi citesti cateo carte" si dap carti ff misto dak ma intrebati. akm poate veti zice cam innebunit ca ce va pun eu sa cititi. pai eu nu va pun sa cititi. in schimb, va spun URASC sa citesc. dar se pare ac exista carti pe lumea asta care chiar imi plac.
de la inceputu scolii sau de fapt, chiar de anu trekt, am citit cateva carti care miau placut ff mult si mam gandit sa vi le recomand si voua.

app: ordinea in care le pun nare nicio leg cu preferinta da nam chef sa le pun dupa preferinta.

ps: am mai multe categorii iar de akm incolo cand mai citesc cateo carte care chiar imi place promit as va tin la curent;)

so...

VAMPIRI!

- pt unii poate ca nebunia mea k vampiri e noua altii poate ca sau obisnuit deja sau au realizat ca nu ai cm sa ma ....lecuiasca=))
am citit cateva carti cu vampiri (de fapt toate existente) si mam hotarat sa vi le zic pe cele care miau placut cel mai mult.

Academia vampirilor de Richelle Mead

ok, mi se pare ca efectiv scriitoarea a fost un geniu!!
este seria mea preferata si daca vreti vreodata sa incercati sa vedeti cm e o carte cu vampiri vo recomand categoric!
imibina perfect dragostea&actiunea.
este ceva cu adevarat romantic si ff frumos...eu nam mai lasat cartea din mana si unele volume leam citit intro zi (ok, adevaru e ca devin din ce in ce mai groase de la un volum la altu).efectiv am iubit aceasta carte si recunosc ca am si plans citindo.:)

Descriere: Doar cea mai buna prietena te poate apara de dusmanii tai nemuritori: vampirii !!
Academia Sf. Vladimir nu este o scoala ca oricare alta, ci un loc secret, ascuns in strafundurile padurilor din Montana, in care moroii (vampiri vii si muritori) sunt educati in tainele magiei, iar tinerii dhampiri (jumatate oameni, jumatate vampiri) sunt antrenati sa-i apere de atacurile sangeroase ale strigoilor (morti vii), cei mai inspaimantatori si mai periculosi vampiri.

Rose Hathaway, o fata dhampir, se pregateste sa devina garda de corp pentru prietena ei cea mai buna, printesa moroi Lissa Dragomir. Antrenamentul pentru lupta cu strigoii este unul dur si epuizant, iar, pe langa intrigile si comploturile din Academie, situatia ei se complica din cauza unei idile tainuite si interzise. Avand o legatura psihica iesita din comun, cum nu s-a mai intalnit de secole, cele doua eroine incearca sa faca fata amenintarilor...

Dragostea si loialitatea sunt mai puternice decat legaturile de sange
5 volume (pana acum)- my fav' 3 si 5

ENJOY!

Casa Noptii de P.C. Cast si Kristin Cast

alta carte ff tare insa in asta se vbeste mai mult despre legaturile sa zic mai intime (as putea folosi termenul dar respect pt blog va rog:))) pe care le creeaza vampirii si in principiu este vorba despre o adolescenta rebela dar...

Descriere:
Zoey Redbird este o adolescentă de şaisprezece ani, a cărei viaţă o ia complet razna în momentul în care primeşte Semnul Nopţii. Aleasă să fie iniţiată în şcoala de vampiri, Zoey pleacă de acasă, un loc pe care îl urăşte de moarte din pricina tatălui vitreg, şi începe o aventură care îi schimbă total viaţa. Dezamăgită de prieteni, plină de îndoieli şi nesiguranţă, tânăra nu o are alături decât pe bunica Redbird, al cărui sange cherokee îl poartă şi ea în vine. Ajunsă în Casa Nopţii, locul transformării ei în vampir adevărat, Zoey se va confrunta cu o altfel de existenţă, va trece prin întâmplări care îi vor confirma calităţile şi îi vor desăvârşi în cele din urmă destinul. Mai mult, va găsi acolo prieteni adevăraţi şi un loc căruia, în sfârşit, să îi aparţină.

pana acum au aparut 5 vol. in librarii.
eu la vol. 5 am plans dar nu pot spune ca celelalte nu miau placut la fel de mult:)

ENJOY

Jurnalele Vampirilor de L.J. Smith

cartile astea nu mi sau parut super grozave (plus ca snt si ff subtiri) dar nici rele nau fost. asa ca vi le recomand si pe astea.
sa nu va imaginati ca snt varza pt ca nu sunt! doar ca au mai putin din dragoste si actiune decat au avut celelalte carti, astea au fost mai lejere.
app!! va recomand serialul ala chiar e tare!

Descriere:
Un triunghi amoros mortal străbate timpul, din Florenţa sfârşitului de veac cincisprezece până într-un orăşel american din zilele noastre — povestea iubirii adolescentine între doi fraţi vampiri şi frumoasa fată împărţită între dragostea lor.
ELENA
Fata cu ochi albaştri de nestemată şi păr de aur, întotdeauna Regina Balului, cea care poate avea orice băiat îşi doreşte.
STEFAN
Distant şi misterios, pare să fie singurul  băiat care îi poate rezista Elenei, deşi încearcă din răsputeri să o apere de ororile trecutului său tragic.
DAMON
Sexy, periculos şi mânat de dorinţa de a se răzbuna pe Stefan, fratele pe care îl  învinuieşte că l-a trădat. Hotărât să o aibă pe Elena, e în stare să omoare pentru ea.
Povestea seriei Jurnalele Vampirilor de L.J. Smith începe în Italia renascentistă, când fraţii Damon şi Stefan Salvatore se îndrăgostesc de o frumoasă vampiriţă numită Katherine. Iubindu-i pe amândoi, Katherine alege să se sinucidă, iar cei doi rămân neconsolaţi şi duşmani pe veci, căci şi ei au devenit nemuritori.
Câteva secole mai târziu, povestea se repetă. Cei doi fraţi ajung în micul orăşel Fell’s Church, Virginia, unde se îndrăgostesc de Elena Gilbert, cea mai frumoasă şi populară fată din liceu care seamănă izbitor cu Katherine.

din cate am citit eu, seria are 4 volume la noi insa au aparut doar 4.

ENJOY.

Eclipsa si Zori de zi de Stephenie Meyer

stiti cu totii cartile amurg...ei bine, eu am inceput sa citesc de la a3a carte pt ca pana atunci vazusem primele 2 filme iar al treilea urma sa apara asa ca am luat cartile.

ECLIPSA- mi sa parut cea mai tare iar filmu a stricat de tot cartea. cartile amurg snt mult mai tari ca filmele. filmele strica dupa parerea mea. cel putin in cazul amurg pt ca in cazul jurnalelor vampirilor serialul e mult mai tare decat cartea so...
mrg cartea a fost ff tare si mia placut ff mult iar in caz ca nati citito chiar vo recomand

Descriere:
Bella?...Vocea suava a lui Edward a venit din spatele meu. M-a impins in bratele sale dintr-o data si m-a sarutat. Sarutul lui m-a inspaimantat. Era prea multa tensiune, era prea puternic, de parca i-ar fi fost frica ca aveam doar prea mult timp ramas pentru noi.
Despre carte: Eclipsa, Stephenie Meyer
Pe masura ce orasul Seattle este pradat de un sir de crime misterioase, iar o femeie vampir rautacioasa isi continua cautarea pentru razbunare, Bella se gaseste iarasi inconjurata de pericol. Pe deasupra, ea este fortata sa aleaga intre iubirea ei pentru Edward si prietenia sa cu Jacob – stiind ca decizia sa are potentialul sa puna paie pe foc in lupta vesnica dintre vampir si varcolac. Absolvirea se apropie, iar Bella mai trebuie sa ia o decizie: viata sau moartea. Dar ce sa aleaga?

ZORI DE ZI- cartea a fost frumoasa in sine si avand in vedere ca fost ff mare si destul ed intortocheata, a devenit misto dupa ce sa nascut reneesme pt ac pana atunci mi sa parut ff dura cartea. si chiar a fost. doamne  oara cm or as ecranizeze astia?!!!
in rest, cartea a avut brutalitate si romantism dar a fost tare totusi nu pot spune ca nu mia placut.
but again, destul de dura comparativ cu restul cartilor amurg.

Descriere: In "Zori de zi" povestea celor doi indragostiti, Bella si Edward, merge mai departe !!!
Cand il iubesti pe cel ce te omoara, nu iti ramane nimic altceva de facut. Cum ai putea sa fugi, cum ai putea sa lupti, cand, facand asta, il poti rani pe cel iubit? Daca viata este singurul lucru pe care il poti da, cum ai putea sa nu ti-o dai? Mai ales, daca ar fi cineva pe care l-ai iubi cu adevarat !

Cand esti indragostita de un vampir, este in acelasi timp o fantezie si un cosmar, tesute intr-o realitate periculoasa pentru Bella Swan.

Impinsa intr-o directie de pasiunea intensa pentru Edward Cullen, si in alta de conexiunea profunda cu varcolacul Jacob Black, a indurat un an tumultuos de tentatii, pierderi si certuri pentru a ajunge la ultimul punct de intoarcere. Decizia iminenta de a se alatura intunecatei dar seducatoarei lumi a nemuririi, sau de a continua o viata normala de om, a devenit o amenintare de care se agata soarta celor doua triburi.
 app coperta mi se pare geniala:x (am cva cu cuv genial)

ENJOY

cam atat cu vampirii asa ca am sa pun faza cu books in mai multe parti.
azi am pus vampirii la urmatoare faza k cartile pun restu.

THNX AND ENJOY!:d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde