vineri, 28 ianuarie 2011

and....! Goodbye Lullaby!!

finally vacanta again..pfiu! mrg  o saptamana este achivalentul nimicului dar merge merge:))
today crazy day!!
ma mir ca a mai suoravietuit cnv in clasa aia am dat si noi un "mini-banchet" si fara saexagerez a fost ac o mini-tornada:)) dar yapp na fost ff rau si dupa o incurcatura k media am stat k gaby, ady si ana am vbit si neam ....relaxat=))



ok,,, hmnn?
pt vacanta asta am destule planuri si vreau sa fac lucruri pe care deabea le asteptam:x nu snt cine stie ce dar chiar tre sa fac. am planificat o gramada de chestii numai sami iasa:)) dar sar putea sa ma gasiti si cam des pe blog avand in vedere ca persoana mea se poate plictisi saua r putea avea nevoie de un loc in care sasi verse frustrarile sau inspiratia pt ac e prae proasta as scrie al poveste!!
mrg...:d
so....sa mai terminat un semestru si oficial mai avem doar jumate de an pana in vara. oficial sa terminat partea de an "sad" cea cu toamna si iarna si urmeaza partea mea favorita:x:X primaavara, vara, soare, iesiri bla bla si yeyyy:x:x (vba lu dany).ziua mea....ziua blogului:)) and all of that.
nu va scriu akm ceas vrea eu pt noul semestru sau noua jumatate de an in care evident voi suferi niste schimbari, dar cu siguranta voi scrie eu pe la sfarsitu' vacantei:x

and....RELAX! take it eaaaaaasssyyy:))


so...Goodbye Lullaby!! we'll taking back from where we started!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde