miercuri, 19 ianuarie 2011

TOP BEST (REVISTE:))) and ONE SUPER-COOL BLOG!

so...am fakt deja sute ed topuri dar snt efectiv chestii pe care le prelucrez in mintea mea asta mica si intortocheata si vreau sa le scriu undeva...cine stie, poate peste cativa ani cand gusturiel mi se vor schimba sau nu va fi ff interesant sa ma uit pe acest blog (care sper din tot sufletu sa supravietuiasca) si sa vad aici taote amintirile si preferintele mele.

cum multi adolescenti o fac, si eu citesc reviste d'astea cool care apar pa la noi p'aicisa asa ca mam gandit sa va fac un top, de aceasta data chiar in ordinea preferinteelor.
+ un megacool blog:)

so....

no.1 COOL GIRL (CG)

fara discutie cea mai tare revista pt fete!!!!
si cool girl, ca tot e the best, are si un blog despre acre am mentionat mai sus.
check-it-out: blog.coolgirl.ro

no.2 POPCORN

so, so, so, popcorn nu e gen CG dar e orevista de fete si de baieti cu formatii and all of that ff taree!!!

no.3 BVG (bravo girl)

BVG mi se pare chiar ff interesanta si tare pt ca spune ce e la moda si de multe ori vine cu idei noi si misto precum articolele care te invata sati creezi tu stilul de vedeta sau accesoriile si nu numa pe care le poarta acestea. totusi, cam subtire revista ca si grosime:(

no.4 BV (bravo)

este ultima din topul meu si nu e ff rea doar ca este cam subtire si scrie ff mult despre artisti romani ceea ce nu ma intereseaza super-mult dar are si articole interesante deci mi-o cumpar.

concluzie:

coolgirl- live, love, fashion, fete etc
popcorn- viata barfe si vedete straine
bvg- fashion and face care ff mult + sfaturi etc.
bv- viata, barfe si vedete romanesti

SPER CA AM FOST DE AJUTOR(:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde