miercuri, 5 ianuarie 2011

Am dato pa Bruno Mars!!! rauuu!!!!!!!

heloo!!

azi am ascultat toata ziua Bruno Mars!
"Bruno-bruno-bruno" toata ziua!!!!!

deci mia plakt vocea lui bruno am auzito paici paklo de la faza k aaa mel Just the way you are si de proasta o cautam ca nebuna si nici nu stiam ca o canta el:))
azi am bagat...ok da misto ff misto:x si am inceput sa asklt.
 ---Grenade, today my life begins, long distance snt unele dintre multele altele care miau plakt si...sincer? pana akm miau plakt absolut toate mel lui! de la Lazy song pana la Runaway toate mi se par geniale si ff sentimentale:x

ce bine miar fi prins mie cand ma chinuiam cu aaa..."G" dar uite ca akm lam uitat si mel astea nu fac decat sami dea un super-sentiment de liniste si le iubesc:x
asa ca apucativa serios de Bruno Mars! ca eu presimt cal voi asculta o vreme!


app de visat! Mc.Fly:x....=))))))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde