miercuri, 19 ianuarie 2011

In "his" mind

ihhh urmeaza sa dezbat un subiect ciudat (avand in vedere ca snt si cativa baieti care mai trag ocheade pe blogu' meu:d)
so..adevarul e ca mintea "lui" nu ma sperie. si prin "lui" ma refer la orice baiat doar ca uneori stai si te gandesti...oare ec e in mintea lui? adevaru' e ca nu poti sti niciodata sau uneori chiar te pot speria gandurile pe care le are.

si baietii snt ff diversificati si totusi la fel.
si yak snt atatea soiuri de retardati...
cei care snt nebuni, cei care au in cap numai s** (e un blog totusi), cei perversi, cei nespalati, needucati, care injura, obsedatii de fotbal, egomaniacii, gangsterii si lista poate continua probabil chiar ar putea face un post intreg.

ideea e ca "el" poate fi un fel de mintev diabolica (ok deja exagerez).

dar hai sa vbim despre specimenul "normal". stiti voi, baiatul normal frumos sau urat funny sau nu dar cu care poti trai si restu' adica el e normal pana una alta. fiecare are defectele lui.
si orikm nu e chiar asa rau. recunosc cel mai bun prieten al meu e un baiat si majoritatea celor mai buni prieteni snt baieti. totusi, ii cunosti da, dar niciodata nu poti fi sigur.
baietii par ff retrasi adica inchisi in ei. ei nusi pot spune unii altora problemele poate si din cauza orgoliului sau ca nu se simt bine dk..
totusi  si ei se poate intelege sis tiu asta.
ideea e ca poate la ei spiritu de competitie e mult mai mare si e destul de ciudat ca ei rezolva totul cu violenta fizica (oho folosesc cuvinte mari azi:))) in timp ce noi ne obosim si tipam ca tatele din piata:))

totusi, si atunci cand ai un prieten nu sti ce se afla in mintea lui sau chiar cand un baiat ca si amic iti sppune cva te gandesti ca el ar putea gandi opusul.
niciodata nu poti sti.
dar si ei se impart in 2 categorii si exista baieti care isi traiesc viata si umbla de la o fata la alta si baieti care mai degraba isi doresc o aventura romantica, la fel cm e si k fetele. (mrg cel putin eu categoriile astea le cunosc).

si mereu te gandesti..

dupa parerea mea ei sunt mult mai..hmnnn..hmnn..deschisi? sauu aaa...mrg...cu corpu' lor adica...mrg pricepeti voi da nam dreptate?

of greu mai e...tptusi, ideea e ca snt ciudati si niciodata nam cunoscut un baiat care chiar sa se deschida in fata altui baiat adica sasi imaprataseasca tot.
mai degaba am fost in situatia in care un baiat sau mai multi vorbesc mai mult si mai bine si mai deschis cu o fata, mi sa intamplat dar nu crd ca snt singuru caz, decat cu altii. si la fete poate exisrta situatia dar fetele au mereu si o cea mai buna prietena fara de acre nu pot rezista.
pt ca nai cm sai spui bff tau daca e baiat ca "hei sti ce fard de ochi imi sta mai bine:)))" asta ar fi chiar prea tare=))

deci nu prae poti descoperi mintea ,lor dar stiti cva? nu stiu daca voi o faceti, dar eu nici nu ma agit sai descopar pe fiecare. e usor totusi sa recunosti un baiat dupa adevaratl sau caracter daca esti obisnuita sa cresti cu baieti (cazukl meu) dar in ac timp ai putea si sa nu. mrg...

ideea e ca orice iubit as avea sau orice as face eu as incerc in primu rand sai arat ca snt diferita. ca nu snt stresanta/geloasa/isterica asta in primu rand. pt ca adevaru e ca evit in totalitate. si vreau sa fiu o prietena de gasca cu acre el sa se simta bine si el chiar va simti nevoia sa te lase sal cunosti mai bine pt ca si el isi va dori acelasi lucru din partea ta.

cred ca si lumea noastra e mult mai sinistra pt ei decat e a lor pt noi. mai e si faza ca fetele se maturizeaza mai repede ca baietii dar nu e neapp. dupa parerea mea cel putin.

deci tot ceam zis a fost doar opinia si parerea mea oproprie orikm nam zis efectiv tot ce cred ci asa in mare.

adevaru e ca eu stiu deja lumea baietilor dar nu pe deplin.
si mintea unui baiat poate ca imi e necunoscuta cand deabea ajung sal cunosc, dar nici nas vrea sa stiu ce gandeste...alttfel nar mai fi interesant right?

2 comentarii:

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde