sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Rock FM! best fucking music!!

so...se stie ca eu iubesc rock-ul!! efectiv il iubesc!


asa ca avand in vedere ca desi voi toti imi dati dreptate si nu ziceti nik, inafara de alexxa stiu ca toti va uitati chioras cand zic cami place rock.

dar hei ascultati si voi anumite mel eu nu snt o rockerita hard! imi place rock-ul sensibill
mi se pare ca rock-ul exprima pe cat posibil cele mai multe sentimente printro melodie. ati comparat vreodata muzica dance a la inna piti sau cm o fi ea k muzica rock? pai va dati seama cat se chinuie un rocker sa exprime cva in mel lui, in general faptul ca vrea libertate ceea ce este exact lucrul pe carel vreau si eu, decat "sun is up" a renumitei inna, melodie care desi devine obsedanta nu prea te pasioneaza sa zici mereu aceleasi lucruri si parca mi sa urcat panan gat ritmu' asta de cacat pe carel au toti cantaretii de dance si house.
ok, are un renume in alte tari dar asta doar pt ca aklo ei au muzica de calitate rock si pop ceea ce noi nu prea avem si akm vor probabil sa incerce un stil nou iar inna este cea mai buna varianta.

de multa vreme am in cap acest articol si nu stiu daca va iesi asa cm vreau eu dar incerc sa exprim cva si sper sa ma intelegeti.

cum am mai spus urasc rock-ul hard desi sar zice ca ala e rock cu adevarat..total fals!! rock inseamna o chitara electrica misto, tobe un ritm si melodii cu o semnificatie anume.
nam nimic nici cu anumiti cantareti de pop ca bruno mars:x sau miley cyrus (ale carei mel dau spre rock).
ati ascultat vreodata green day? ce voci pot avea baietii aceia:x si cat sentiment pun in acele mel. imi place si linkin park sau three days grace care dau putin spre hard insa rock-ul e rock.
nam sa incerc sa va conving sa deveniti rock-eri peste noapte fiecare cu stilul lui dar incerc sa explic ceea ce simt eu de fapt pt acest gen de muzica si dc imi place atat de mult. rock-ul este motivul pt care nu pot trai fara muzica. plus ca "ati place rock-ul" nu e ac lucru cu a "exterioriza rock-ul" cum am vbit si k bia. poti asculta rock dar nu inseamna ca tre sa e tunzi punk si sa devii emo ci sa fi tu insuti.
si nam nik nici cu muzica dance atunci cand e pusa la petreceri pt ca e chiar un ritm pe care poti dansa dar nu e ac lucru sa asculti in casti rock comparativ k dance pt ca la un mom dat deja te saturi as auzi incontinuu cm una zice aceleasi cuv iar si iar.
si recunosc nu ascult numai rock... ascult melodii pop, clasice, country (taylor)..snt diverse stiluri important este sati placa tie.
de aceea imi place rock-ul. exprima ceva, si cel care o canta chiar se chinuie la un single.
de multe ori versurile unei melodii rock te surprind cat de mult iti deruleaza viata prin fata ochilor.
te intristeaza, si inafara de bruno mars am plans de zeci de ori pe mel rock triste.

dar in principiu te duce cu gandul la a fi rebel, fara reguli, sa faci ce vrei tu fara consecinte, sa traiesti clipa, sa iubesti, sa sari cu gura daca e cazul, sa nuti pese de altii...este exact ceea ce snt eu si iubesc asta! imi place sa fac totul fara sami poese de altcineva. viata e prea scurta ca sati pese de fiecare pas pe carel faci parcurgando (imi place ca in loc sa apelez la inspiratie pt destiny is a funny thing am scris un post:)))). ok, tre sati pese. nu ai cm sa nu. dar e mai bine sa te eliberezi, sa traiesti decat sa stai inchis in tine gandindute ca unu mai dus va zice ca faci pa nebunu!
ma uit la attia mai ales din scoala noastra. insulta si restu' dar ei evident nu snt fericiti. ma bucur ca traiesc intro lume cu gasca mea. nu tre sammi pese ac ma insulta ala sau ala. efectiv merg la sc ca ac de prezenta si poate mai ochiesc si eu un baiat dragut dar adevarata viata este atunci cand iesi din sc. cand stai k prietenii si k cei care te apreciaza. nu te iei de nimeni si nimic dar te distrezi la maxim. nu tre sa le produci altora suferinta pt a fi tu fericit. numai gandu ac eu nam nevoie sai fac pe altii as se simta prost ma inveseleste.
si imi place viata mea datorita lor (always ei).

so..hei stiti cva? eu tot iubesc rock-ul..nush dak vam facut sa ajungeti la o concluzie dar nu e nevoie. faceti ceea ce simtiti si nu va mai ganditi la consecinte. pt unii e greu de facut si aicci intervine frica sau mai stiu eu ce.insa mai intai trebuie ca tu sa fi fericit wright?

hei pan la urma viata tot viata ramane....

bucurativa de ea! pt ca nu o aveti degeaba.

mie mia luat cam mult sami dau seama...

2 comentarii:

  1. foarte tare articolul....am aceiasi parere k si a ta...si iubesc maxiiim rock.ul :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Eşti complet agramată.
    Şi doar din curiozitate, ce rock asculţi? -.-"

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde